Artykuły
29.01.2017 10:25

Moje Top 10 najlepszych skinów do CS: GO + konkurs!

Wszyscy grają w CS więc i ja musiałem w to wpaść. Nie jest to dla mnie tak przyjemne jak Starcraft 2, a czasem „jakość” współgraczy potrafi doprowadzić do szału. Nie pamiętam gry, w której między graczami jest taka ilość hejtu, ale o tym chyba wszyscy wiedzą. Na temat skinów do broni jest masa artykułów, więc nie zamierzam nic odkrywczego pisać. Chciałbym się z wami jednak podzielić moją listą najlepszych top 10 najlepszych skinów – zaznaczam, że jest to całkowicie SUBIEKTYWNA opinia, wiadomo – każdemu podoba się coś innego.

Miejsce 10

R8 Revolver to broń której nikt nie używa chyba że troluje grę. Cokolwiek by nie powiedzieć to posiada jednego z najciekawszych skinów jakie spotkałem. Mowa o Reboot, futurystyczny wygląd sprawia że broń wygląda znakomicie.

Screenshot 2017-01-29 10-43-55

Miejsce 9

Dual Berettas trafia tu ze względu na Marina. Żółto niebieskie Beretty – można się przyczepić, że są nieco zbyt jaskrawe, ale nie można mieć wszystkiego.

Screenshot 2017-01-29 10-47-40

Miejsce 8

Mag-7 to broń, którą lubię i od czasu do czasu używam. Nie jest to takie narzędzie zniszczenia w moich rękach jak Nova, ale za to lepiej wygląda, a to w dzisiejszym artykule jest najważniejsze. Skin o nazwie Heaven Guard możnaby nieco poprawić gdyby tylko bardziej zarysować boczne elementy dekoracji.

Screenshot 2017-01-29 10-48-29

Miejsce 7

M4A4 to popularna broń i chyba jedna z 5 jakie widuję w czasie profesjonalnych rozgrywek. Miałem wielki problem z podjęciem decyzji co jest lepiej zrobione bo wybór pomiędzy Poseidon a Desolate Space nie jest łatwy. Jednak podejmując męską decyzję to Poseidon jest dla mnie
nieco ciekawszy dlatego ląduje na tej liście.

Screenshot 2017-01-29 10-50-18

Miejsce 6

M4A1-S to broń z której sam korzystam, choć nieco rzadko bo wolę biegać z „popmpką” i wydać mniej, a z bliska siać zniszczenie. Wybór skina był bardzo prosty bo Golden Coil wygląda po prostu znakomicie.

Screenshot 2017-01-29 10-53-51

Miejsce 5

O AWP nie trzeba mówić nikomu, bo korzysta z niej każdy – od totalnego nooba po samych prosów. Jest jednak problem, którego nie jestem w stanie rozwiązać – co wygląda lepiej: Man-o’-war czy Pit Viper?

Screenshot 2017-01-29 10-54-40

Miejsce 4

AK-47 to najpopularniejsza broń nie tylko w świecie realnym, ale również w CS. A te kto ma do niej skin Fuel Injector jest moim zdaniem farciarzem, bo skin jest znakomity.

Screenshot 2017-01-29 10-57-24

Miejsce 3

PP-Bizon i Fuel Rod to dla mnie coś tak oczywistego, że nie ma co się rozwodzić na temat wyglądu.

Screenshot 2017-01-29 10-58-01

Miejsce 2

Negev to broń która wzbudza śmiech wszędzie gdzie tylko się pojawi (niekoniecznie – byłem świadkiem jak znajomy zrobił nim ace’a 😉dop. Emill), jednak Loudmouth jest świetny a do tego tani wiec ma swoje miejsce w moim ekwipunku.

Screenshot 2017-01-29 10-58-55

Miejsce 1

Ponownie na liście znajuje się M4A1-S. Hyper Beast to dla mnei najlepszy skin w CS jaki kiedykolwiek powstał.

Screenshot 2017-01-29 11-00-17

A z okazji dzisiejszego finału Eleague Major mam dla Was konkurs. Z jaką bronią i jakim skinem do niej można mnie najczęściej spotkać na serwerach? Dla tego, który prawidłowo odpowie przewidziana nagroda – niespodzianka. Więc do dzieła.