Counter Strike: GO
11.10.2016 17:56

Nowe de_inferno w patchu beta!

Odświeżone de_inferno! W dniu dzisiejszym opublikowano Patch w wersji BETA o numerze 1.35.5.3rc, który dodaje mapę  w nowej wersji a także listuje poprawki, zgłaszane wcześniej przez graczy.

Odwrotnie do emocji po zmianach na mapie de_Nuke, na de_inferno mamy bardzo pozytywny odbiór nowości, gracze często porównują nową wersję do tej z czasów CS 1.6. Mógłbym się tutaj rozpisać co zmieniono, obejrzyjcie i oceńcie jednak sami. Warto po obejrzeniu filmu zjechać jeszcze niżej, tam znajduje się bowiem changelog wersji beta patchu 🙂


Changelog:

[MAPY]

  • Odświeżona wersja mapy de_inferno jest dostępna w opcji Beta. Sprawdź ją sam i podziel się z nami opinią!

[GAMEPLAY]

  • Dodano cooldown o długości 0.4 sekundy dla przycisku kucania w celu redukcji wizualnych artefaktów z powodu spamowania pozycji kucania w powietrzu.
    • Możliwa jest edycja poprzez parametr convar sv_timebetweenducks.
  • Naprawiono problem, w którym status kucania nie zgadzał się z ustawieniem klawisza. Najbardziej zauważalne było to podczas przejmowania bota, który kucał.
  • Dopieszczono animację uzbrajania bomby, kiedy gracz zaczął uzbrajać podczas kucania.
  • Naprawiono błąd powodujący brak płomieni, kiedy gracz rzucił koktail mołotowa / granat zapalający w krawędź półki.
  • Zredukowano efekt rotacji modeli postaci podczas patrzenia w prawie pionowych płaszczyznach.

[Interfejs]

  • Lunety snajperskie są teraz bardziej responsywne względem aktualnej celności gracza. Rozmycie jest sterowane dokładnie przez aktualny jej brak.
    • NOTKA: Nie wpływa to na mechanikę rozgrywki. Obraz bardziej dokładnie reprezentuje aktualny brak celności.
  • Poprawiono wierność rozmycia celownika.
  • Nowy parametr w konsoli cl_crosshair_sniper_show_normal_inaccuracy (domyślnie 0) obejmuje niecelność podczas stania oraz rozrzut w celowniku snajpera..

[Pozostałe]

  • Zmienne dla serwerów społeczności oraz map z Steam Workshop:
    • weapon_air_spread_scale (domyślnie 1): Gry, które skupiają się na walce w powietrzu mogą ustawić ten parametr na niższy, dla poprawienia celności broni dla graczy w powietrzu.
    • sv_enablebunnyhopping (domyślnie 0): Wyłącza ograniczenie prędkości w powietrzu do 110% maksymalnej prędkości biegu.
    • sv_autobunnyhopping (domyślnie 0): Przytrzymanie klawisza skoku powoduje automatyczny, ponowny skok podczas dokładnego ticku (serwera) przy kontakcie z powierzchnią.