piątek, 25 Maj 2018
Home / Poradniki / League of Legends / Poradnik do Kennena
Kennen_0

Poradnik do Kennena

Jedną z najlepiej znanych postaci w League jest nasz mały kochany Yordl Kennen. W dzisiejszym poradniku postaram się przedstawić mini poradnik do tej postaci, który pomoże wam wbić się wyżej w rankingu.

1.Do czego służy ta postać?

Zacznijmy od tego, że Kennen podczas swojego pobytu na fields of justice zdążył zaliczyć już niemal każdą pozycję oprócz dżungli. Jednak adc i support to pozycje, na których nasz mały przyjaciel pojawia się sezonowo, a co za tym idzie – jego stałym pozycjami są top oraz mid-lane. Podstawową różnicą w stylu gry jest przeznaczenie Kennena. Na środkowej alejce jest on wykorzystywany jako typowy ap-carry z dużą ilością natychmiastowych obrażeń. Natomiast na górze Kennena można grać na 2 sposoby : pierwszy, bardzo podobny do mid-lane’u, jako maga z odrobiną defensywy w postaci przedmiotów takich jak Kryształowy Kostur Rylai lub Udręka Liandy’rego, lub drugi, jak split-pushera polegającego na prędkości ataku (chociaż ten styl również pojawia się tylko od czasu do czasu). W drugim przypadku Kennen służy jako swoista udręka na mapie niszcząca budowle wroga.

2.Solo? A może drużynowo?

Kennen jest zdecydowanie postacią stworzoną pod walki drużynowe. Jego zestaw umiejętności wspaniale sprawdza się w teamfight-ach, a ilość obrażeń obszarowych, jaką dysponuje, tylko podwyższa jego wartość dla drużyny. Kennen pod attack speed jest natomiast totalnym przeciwieństwem pierwszego – jego build jest przystosowany pod szybkie niszczenie struktur, a co za tym idzie –  dobrze sprawdza się on w sytuacjach 1vs1 i 2vs2, jednak walki drużynowe są jego bolączką.

3.Z czym zacząć grę? Runy?

Bardzo ciekawym przedmiotem startowym okazuje się być tutaj Ostrze Dorana, gdyż daje nam ono obrażenia fizyczne oraz całkiem niezłe leczenie na linii. Kennen jest postacią dystansową, dzięki czemu nie musimy od razu kupować  itemów pod ability power (lub attack speed w drugim przypadku), tak więc Doran wydaje się być najlepszą opcją. Co do run, tutaj mamy kilka opcji. Jeśli gramy Kennena pod split push lub na adc – wybieramy Do Ataku. W przypadku Kennena ap możemy stosować Przywołanie Aery lub Ezoteryczną Kometę. Ciekawą opcją jest także Rozpieczętowana Księga Czarów, którą stosują topowi gracze górnej aleji, ale gra z tą runą wymaga już większych umiejętności i dobrego planowania gry.

4.Zachowanie w walkach drużynowych

Kennen jest postacią, która potrafi odwrócić przebieg bitwy o 180 stopni. Starajcie się wyczekiwać jak najlepszych okazji, aby złapać w waszą Tnącą Burzę jak największą liczbę wrogów. Używajcie Prędkości Błyskawicy by poruszać się po polu walki i unikać efektów kontroli tłumu. Kiedy zdobędziecie już wystarczająco dużo znaków burzy na przeciwnikach, użyjcie Porażenia Elektrycznego, aby ich ogłuszyć. I pamiętajcie – praktyka czyni mistrza!

Przykładowy build pod AP :

  • Protopas Hextech-01
  • Obuwie Maga
  • Klepsydra Zhonyi
  • Udręka Liandry’ego
  • Kostur Pustki
  • Zabójczy Kapelusz Rabadona

Przykładowy build pod Attack Speed :

  • Ostrze Zniszczonego Króla
  • Nagolenniki Berserkera
  • Huragan Runaana
  • Lodowy Młot
  • Ostrze Gniewu Guinsoo
  • Koniec Rozumu

W większości przypadków kolejność podnoszenia poziomów umięjętności wygląda następująco : Q>W>E

To by było na tyle w dzisiejszym poradniku – dajcie znać, czy wam się przydał, oraz podzielcie się swoimi przemyśleniami, aby kązdy z nas mógł stać się lepszy. Do zobaczenia!

foto: http://na.leagueoflegends.com

Komentarze

O Jakub "Marjan" Marjanowski

Niedzielny gracz, który zafascynował się światem esportu około 3 lata temu. Od tego czasu oglądanie profesjonalnej sceny stało się moim hobby i mam nadzieję, że na długo nim pozostanie.